Zmluvné podmienky

OBJEDNÁVKA

 

1.   Tovar si môžete objednať pridaním tovaru do virtuálneho košíka a následným správne vyplneným objednávacím formulárom.
2.   Tovar je možné objednať aj telefonicky tel. čísle 0911 191 455 alebo mailom na adrese: 

3.   Objednávku je možné zrušiť telefonicky na hore uvedenom telefónnom čísle, alebo mailom na adresu

4.   Vašu objednávku môžete zrušiť do 24 hodín od uskutočnenia platby. Vyzvite nás mailom alebo telefonicky a my Vám vrátie peniaze na Vami zadaný účet alebo poštovou poukážkou.

 

 

TELEFONICKÉ A E-MAILOVÉ OBJEDNÁVKY

 

Ak objednávate telefonicky, alebo e-mailom, zaplatíte bankovým prevodom. Viac informácií nájdete v sekcii „Platba“ nižšie v texte.

 

 

PLATBA

 

Možnosti platby ktoré poskytujeme na stránke 

1.   Pri prevzatí zásielky – na dobierku

2.   Vopred bankovým prevodom na č.ú. 2628801830/1100

* Ak objednávate cez telefón, alebo e-mail uveďte v poznámke k platbe svoje meno a číslo objednávky

3.   CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami: VISA, MASTERCARD, Diners Club. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou na svete. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na internetovú stránku Tatrabanky, na ktorej v chránenom prostredí zadáte údaje o karte (číslo karty, CV kód a expiráciu) a potvrdíte sumu v SKK. Následne dostanete notifikáciu o úspešnej realizácii platby.

BANKOVÉ ÚDAJE NA MEDZINÁRODNÚ PLATBU ZO ZAHRANIČIA

 

TAX Reg. No: 44 676 204
VAT ID: SK2022780683

Bank details: Tatra banka, a.s. 2628801830/1100
IBAN: SK83 1100 0000 0026 2880 1830
SWIFT:TATRSKBX

 

 

DODACIE A PLATOBNÉ PODMIENKY

 

 

Termín dodania je 3 - 5 pracovných dní od prijatia objednávky. 

V prípade platby vopred je objednávka prijatá po pripísaní platby na náš účet.

 

PRI POSLANÍ TOVARU POŠTOU SI ÚČTUJEME NASLEDOVNÉ POPLATKY:

 

1. Slovensko 3,0 €
2. Slovensko – dobierka 4,0 €
3. Česká republika 8,10 €
4. Zbytok Európy (do 1kg) 8,80 €
5. USA (do 1kg) 15,80 €

 

PRI POSIELANÍ ZÁSIELOK PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU UPS SI ÚČTUJEME NÁSLEDOVNÉ POPLATKY:

 

1. Slovensko - UPS do 1kg - 4 €
2. Slovensko - UPS do 5 kg - 4,20 €
3. Slovensko - UPS do 10kg - 4,50 €
4. Príplatok sa dobierku max do 1500€ - 1 €
5. Zahraničie - informujte sa o cene prepravy pred zadaním objednávky

PRI POSIELANÍ ZÁSIELOK DO CZ/HU PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU IN TIME SI ÚČTUJEME NÁSLEDOVNÉ POPLATKY:

 

1. do 2kg - 7 €
2. do 5 kg - 7,50 €
3. do 10kg - 8 €
4. Príplatok sa dobierku max do 1500€ - 1,50 €
5. Zahraničie - informujte sa o cene prepravy pred zadaním objednávky

PREDÁVAJÚCI SA ZAVÄZUJE:

 

1. Dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka adekvátne zabaliť tovar a odoslať tovar v dohodnutej cene
2. V prípade že sa tovar momentálne nenachádza na sklade Vás budeme kontaktovať a dohodneme si nový termín dodania tovaru.
3. Vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad

KUPUJÚCI SA ZAVÄZUJE:

 

1. Prevziať objednaný tovar
2. Zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu.

V PRÍPADE, ŽE ZÁKAZNÍK NEPREVEZME ZÁSIELKU, TAK AUTOMATICKY BUDEME POŽADOVAŤ PRI NASLEDUJÚCEJ OBJEDNÁVKE PLATBU VOPRED A BUDEME ÚČTOVAŤ DODATOČNÉ NÁKLADY S NEVYZDVIHNUTÍM ZÁSIELKY VO VÝŠKE 10€.

 

 

ZRUŠENIE NÁKUPU

 

1.   Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. vrátiť do 7 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ pre konkrétny výrobok nebude táto lehota zo strany predávajúceho jednostranne predĺžená.
2.   Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme.
3   Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom množstve a v originálnom obale. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili kópiu faktúry, prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu.
4.   Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí).
5.   V prípade, že dodržíte všetky uvedené podmienky, peniaze za výrobok Vám obratom vrátime poštovou poukážkou alebo na Vami zadaný účet. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

 

 

REKLAMÁCIE

 

1.   Vyššieuvedený postup platí aj v prípade, že reklamujete chybný alebo poškodený tovar. V tomto prípade je však nevyhnutné uviesť druh poškodenia. Ak reklamáciu uplatňujete po uplynutí 7-dňovej lehoty, prosíme Vás, aby ste sa s nami najskôr telefonicky spojili na tel. čísle 0911 191 455. Mailom na adrese: shop@allforhockey.sk

2.   MK Sports s.r.o. zodpovedá v rámci zodpovednosti za chyby predanej veci.
3.   Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby nemôže uplatňovať ten, na koho bol tovar zmluvne prevedený kupujúcim. K účinnému uplatneniu práva zo zodpovednosti za chyby je nutné, aby kupujúci v záručnej dobe písomne oznámil chyby, ktoré tovar má resp. uviedol, ako sa chyby prejavujú a uplatnil právo, ktoré požaduje, v súlade s Občianskym zákonníkom (napr. na opravu veci, výmenu veci).
4.   Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať MK Sports, s.r.o. kompletný, nepoškodený a v originálnom balení.

5.   V prípade, že zákazník reklamuje nevyhovujúcu veľkosť tovaru a požaduje výmenu za inú veľkosť, pri opatovnom odosielaní tovaru sú mu účtovane prepravné náklady.

6.   V pripade ak zákazník prevezme tovar, ktory mu bol odoslaný a zistí,že tovar je nevyhovujúci a žiada výmenu tovaru, pri opatovnom odosielaní tovaru sú mu účtovane prepravné náklady.

 

 

ŠKODY VZNIKNUTÉ POČAS DOPRAVY

 

1.   MK Sports s.r.o. nezodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy k Vám.
2.   Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od Vás k nám v prípade vrátenia tovaru, je zodpovednosť na Vašej strane.

 

 

ZÁRUKA

 

1.   Na nami zasielaný tovar poskytujeme 24-mesačnú záruku na výrobné chyby. V tomto prípade slúži faktúra zároveň ako doklad o záručnej lehote.

2.   Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri predaji na telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru rozumie deň, kedy kupujúci prevzal tovar na pošte.

 

 

UPOZORNENIE!

 

Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácií poškodeného tovaru.

V PRÍPADE, ŽE ZÁKAZNÍK NEPREVEZME ZÁSIELKU, TAK AUTOMATICKY BUDEME POŽADOVAŤ PRI NASLEDUJÚCEJ OBJEDNÁVKE PLATBU VOPRED A BUDEME ÚČTOVAŤ DODATOČNÉ NÁKLADY S NEVYZDVIHNUTÍM ZÁSIELKY VO VÝŠKE 10€.